29 Ιουλ 2023

Από την υπεροψία στην ταπεινότητα του Εγώ Ειμί


Καταθέτεις τον εαυτό σου με την διάχυτη βεβαιότητα ότι είσαι δημιούργημα ενός Δημιουργού. Δεν πρόκειται για γνώση αλλά για μια βεβαιότητα εσωτερική, χωρίς λόγια. Αυτό έχει να κάνει με τη στάση της πραγματικότητάς σου. Αν δηλαδή είσαι υπερόπτης και θεωρείς ότι όλα περνάν από το χέρι σου ή αν πιστεύεις ότι για να περάσουν απ΄το χέρι σου είσαι συντονισμένος με μια δύναμη που έρχεται άνωθεν. Αυτό είναι ταπεινότητα και αυτομάτως αυτή η στάση διαγράφει την υπεροψία. 

Τι σημαίνει υπεροψία; Δύο πράγματα: πρώτον, δεν έχεις την βεβαιότητα ότι ανήκεις κάπου και δεύτερον προσπαθείς να παίξεις τον ρόλο του δημιουργού της ύπαρξής σου χωρίς να γνωρίζεις όμως τι σημαίνει ύπαρξη. 

Τηρώντας αυτή τη στάση, ότι ανήκεις κάπου, δέχεσαι τα αποτελέσματα της ένταξής σου σε έναν νόμο ο οποίος γίνεται ο πρόδρομος του λαβείν. Όταν δεν μπορείς να λάβεις είναι γιατί βεβαιώνεις ότι δεν έχεις ανάγκη να λάβεις, ότι μπορείς να δράσεις μόνος σου. Αν καταργηθεί η διαδικασία της υπεροψίας, αυτά που λαμβάνεις κατ΄αρχάς σε οδηγούν στη βεβαιότητα της λήψης και αυθορμήτως θέλεις να εκφράσεις την ευγνωμοσύνη σου με ένα ευχαριστώ. Δηλαδή ένα ευ και ένα χαίρε, γιατί αναγνωρίζεις ότι η διαδικασία είναι καλή και χαίρεσαι. 

Αν εκτιμήσω κι αν θαυμάσω την υψηλότερή μου δυνατότητα στη δράση της, σημαίνει ότι ο Νόμος με ευλογεί. Απόδοση στην υψηλότερη δυνατότητά μου σημαίνει να κάνω σιωπή για να την ακούσω. Σημαίνει να επιτρέψω να ακουστεί ο ήχος της και να διαχυθεί το φως της. 

Γι΄αυτό αν σε ρωτήσει κάποιος «ποιος είσαι;» επιβάλλεται να έχεις αναφορά σε αυτό που έπλασε ο Θεός ώστε να ακουστεί το όνομά του. 

Αποδίδω τη σχέση μου με τον καλύτερο εαυτό μου στον Δημιουργό μου, ενισχύω την δημιουργία, την ομορφιά, τη δικαιοσύνη και το έλεος. Είμαι υιός του Δημιουργού μου. Κι όταν ο Πατέρας μου λέει «Εγώ Ειμί» έχω επίγνωση ότι σε αυτό το Ειμί υπάρχω. Αυτό είναι το γεννηθήτω το θέλημά Σου. 

Ο άσκοπος θόρυβος σταματάει και οι πολλές φωνές σιωπούν. Ακούγεται μέσα μας η φωνή της ύπαρξής μας, του ανώτερου εαυτού μας. Κι ευχαριστούμε για αυτή τη δυνατότητα. 

Βεβαιώνεσαι ότι όλα είναι εφικτά ως προς τη λήψη και καταξιώνεις το δούναι. Αν δεν το καταξιώσεις, τότε δεν έχεις βιώσει τη λήψη. Αν δεν αντιληφθώ τη σχέση μου με το ανώτερο δεν υπάρχει περίπτωση να αποδώσω, να νοιαστώ για οποιονδήποτε. Ο έρωτας είναι δώρο από τον Πατέρα μας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου