21 Απρ 2018

Τώρα..ζω...



Τι σημαίνει είμαι παρών; Πώς είμαι παρών; Πού είμαι παρών; Ποιος είναι παρών; Το εγώ μου ή η καρδιά του νου μου;

Λέγοντας  ΠΑΡΩΝ δηλώνω ότι συνδέομαι με τους νόμους και κατ΄ επέκταση με τον Νόμο. Ο Νόμος είναι ρεύμα και μεταφέρει το θέλω του Θεού. 

Είμαι παρών… παρούσα… Στο παρόν δημιουργώ το τώρα. Και το τώρα είναι άχρονο, δεν έχει αρχή, δεν έχει τέλος. Διότι το τώρα εμπεριέχει Θεό. Πού να ψάξεις τον Θεό; Μόνο στο παρόν.


Διεύρυνση σημαίνει διεύρυνση των ορίων του Τώρα

Στο Τώρα ζεις… Τώρα ζεις… Είναι συνεχές βίωμα. 

Ζω τον Θεό, γιατί ζούμε μαζί και δηλώνουμε Αγάπη

Στο Τώρα έχουμε τη δυνατότητα της ζωής. Δεν φαντασιωνόμαστε ότι θα ζήσουμε. Αν δεν ζεις τώρα, δεν ζεις. Περιπλανιέσαι αναζητώντας τη ζωή. 

Στο Τώρα δεν υπάρχει φόβος. Υπάρχει δράση. Ο φόβος φωλιάζει στο εγώ και αφορά το μετά. Στο Τώρα δρα η δύναμη που βεβαιώνει τις δυνάμεις και τις ενέργειες του Νόμου. 

Μην φοβάσαι… γιατί ζεις Τώρα. Η ζωή είναι παρουσία Θεού. 

Μην αφήνεστε στο χθες, μην αγωνιάτε για το αύριο. Οφείλετε να γνωρίζετε ότι μόνον το παρόν σας ανήκει. Για σας εδώ (το χθες και το αύριο) δεν υπάρχουν. Δεν υπάρχει το «έζησα». Δεν υπάρχει το «θα ζήσω». Το «τώρα ζω» υπάρχει. 

Υπάρχω – Ύπαρξη – Θεός

Για εμάς εδώ Θεός είναι η Αγάπη, δηλαδή η αρμονία του πρώτου Μαζί, του Νου και της Καρδιάς. 

Έτσι συντονίζομαι με τις δυνάμεις και με τις ενέργειες που αποκαθιστούν την αντίληψη και την οδηγούν στη λήψη. Και η λήψη βεβαιώνει την επίγνωση που είναι η πρώτη κατάθεση και αποκαθιστά και εγκαθιστά την επικοινωνία μου με τις δυνάμεις του Φωτός. 

Το Φως έρχεται και δηλώνει τη συνεργασία μας με τις δυνάμεις τις νόμιμες, τις δυνάμεις τις εν αγάπη δικαιοσύνης, του ελέους… Γιατί ο Νόμος ως θεϊκό ρεύμα αποκαθιστά κάθε πρόβλημα, κάθε δυσκολία. Διότι συνδέθηκες μαζί του και αυτό είναι λειτουργία. Οι δυνάμεις, οι ενέργειες σε αποκαθιστούν. Έτσι λειτουργεί ο Νόμος που μεταφέρει αδιάλειπτα Θεία Θέληση….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου