14 Νοε 2020

Είμαι συγκροτημένος σημαίνει...

 


Είμαι συγκροτημένος, σε όλα τα επίπεδα, σημαίνει ότι είμαι υγιής ως προς την λειτουργία του νου, των αισθημάτων μου και των αναγκών μου. Ο συγκροτημένος έχει την πλήρη εικόνα και την αντίληψη της. Υπηρετεί την σύνθεση μέσα από την ανάλυση.

Ο μη συγκροτημένος νους είναι άσχημος, δεν έχει σχήμα, έχει διαρροές, δεν έχει πλήρη εικόνα, υπηρετεί την διαίρεση κι έτσι οι σκέψεις πετάνε χωρίς να έχουν επικεντρώσει. Το κέντρο δεν φαίνεται, μόνο η περιφέρεια. Κρίσεις - επικρίσεις -, ευθιξίες, απαντήσεις κι ένα συνεχές παράπονο ότι για όλα φταίνε οι άλλοι. Οπαδός της ευκολίας σε όλα τα επίπεδα, ανελεύθερος και περιορισμένος σε έναν κόσμο όπου κυριαρχεί η επιθυμία κι όχι η βούληση.

Η εγωπάθεια είναι αποτέλεσμα ή αιτία;  Άραγε λείπει η γνώση; Μήπως λείπει η αυτογνωσία;

Το βόλεμα είναι στόχος.. Η ελευθερία από το βόλεμα λέγεται ανάγκη. Τεράστια η δύναμη της ανάγκης... ανοίγει δρόμους. Δεν υπολογίζει φόβους μόνον δράση προς επίγνωση στόχων Ζωής. Ο μη συγκροτημένος νους κρίνει, επικρίνει και κατακρίνει. Ο συγκροτημένος κρίνει αλλά συνθέτει και προχωρεί. Έχει την δυνατότητα της σύνθεσης και της ανάλυσης.

Η συνεργασία της σύνθεσης και της ανάλυσης δημιουργεί σχέσεις δημιουργικές γιατί αυτή η συνεργασία δημιουργεί συνείδηση. Η ευκολία μόνη της δεν έχει θέση. Η δυσκολία μόνη της είναι ακατανόητη. Η συνεργασία όμως, είναι πάντα εποικοδομητική, γιατί μέσα σε κάθε συνεργασία το "ευ" έρχεται να σηκώσει το δύσκολο ή ακατανόητο. Κάθε δυσκολία εμπεριέχει το "αγωνίζεσθαι" που είναι το "ευ" δηλαδή το καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου