22 Μαρ 2019

Από την εικονική πραγματικότητα στο φως της αλήθειας



Ο λόγος του εγώ έχει αντίλογο. Ο αντίλογος δημιουργεί το φαίνεσθαι, την εικονική πραγματικότητα. Ακολουθεί μια διαδικασία να παίρνει την αλήθεια το εγώ και να την αντιστρέφει. Αυτή η διαδικασία υπάρχει και στη φυσιολογία του ανθρώπου (μέσα στον οφθαλμό που αντιστρέφεται η εικόνα). Το μεγάλο πρόβλημα, που αυξάνει τον εγκλωβισμό του εγώ, είναι ότι το ίδιο ξέρει πως διαστρέφει την αλήθεια. Ξέρει ότι υποκρίνεται.

Το εγώ όσο περισσότερο γνωρίζει αυτή τη διαδικασία, τόσο περισσότερο δυσκολεύεται να ιαθεί. Αυτή η εικονική πραγματικότητα δεν υπάρχει και με μια κίνηση του νου και της καρδιάς το όλο οικοδόμημα μπορεί να καταρρεύσει. Όταν δεν υπάρχει φόβος υπάρχει πάθος. Αναπνέεις θεία Χάρη και εκπνέεις τα του εγώ. Όπως αναπνέεις οξυγόνο και εκπνέεις διοξείδιο του άνθρακα, δηλαδή δηλητήριο, έτσι κάνει και το εγώ με τον αντίλογό του. Χρειάζεται ένα ελάχιστο, νανοδευτερόλεπτο για να καταρρεύσει ο πύργος της Βαβέλ. Και αυτό είναι η σωτηρία του, η απαλλαγή του.

Όλη η νομοτέλεια συνηγορεί σε αυτό. Το γεγονός ότι η νομοτέλεια συνεχίζει σε θεϊκούς ρυθμούς αποδεικνύει το ανύπαρκτο του φόβου του εγώ. Ανοίγει ένας δίαυλος και αυτό είναι που λέμε ότι το εγώ είναι πύλη για να εισέλθει το φως της αλήθειας. Κάθε στιγμή έχει την αλήθεια. Κάθε σημείο έχει την αλήθεια. Κι αυτό αποδεικνύεται από τη συνάντησή τους. Η απομόνωση δημιουργεί καταστάσεις διαστροφής.

Κι όταν λέμε το φως της αλήθειας εννοούμε την αγάπη. Ο άνθρωπος είναι έτσι πλασμένος ώστε να εισέρχεται στην αλήθεια μέσω της αγάπης. Κι επειδή υπάρχει η αγάπη επιβεβαιώνεται ότι το εγώ ξέρει. Και το πρώτο που ξέρει είναι ότι είναι μόνο του. Έχει χτίσει τον εαυτό του σε ένα κουτάκι και δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον Εαυτό και την αλήθεια. Γιατί δεν εμπιστεύεται την ίδια την κατάστασή του. Είναι αναξιόπιστο.

Μέσω του έρωτα αλλάζουν όλα. Και το θαύμα είναι ότι αναγνωρίζει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με την υψηλότερή του δυνατότητα. Τη στιγμή της ειλικρίνειας απέναντι στην κατάστασή του, ελευθερώνεται και ανοίγει η πύλη για να εισέλθουν οι θείες ενέργειες, το φως και η αλήθεια. Αρχίζει να ζει και κάθε τι είναι καινούργιο και εκπροσωπεί αυτό που λέμε κάλλος. Έρχεται σε επαφή με το ΩΡΑΙΟ. Ασχολείται πλέον με ό,τι είναι καλό και έχει τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να εκφράσει την αλήθεια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου