10 Φεβ 2019

Λογική, έρωτας, αλαζονεία



Με τι τροφοδοτείς την λογική; Αν την τροφοδοτείς με βάση τις ανάγκες του εγώ που προκύπτουν από τους φόβους του, με ανεπαρκή δηλαδή στοιχεία, τότε δρα ανάλογα. Η λογική επεξεργάζεται την ποιότητά σου…

Η μεγάλη απόδειξη της συνεργασίας νου και καρδιάς είναι ο έρωτας. Έτσι η θέληση είναι η ισχύς και όχι η ανάγκη.

Ο έρωτας βεβαιώνει την ασφάλειά σου. Είσαι ερωτευμένος με την κάθε στιγμή και το κάθε σημείο. Είσαι ερωτευμένος με τη ζωή, δηλαδή ενταγμένος στην αγάπη. Αλλιώς η αγάπη καταντάει γλυκερή.


Έρωτας είναι να βλέπεις με τον άλλον τον ίδιο στόχο. Είναι εσωτερική κατάσταση που σε γεμίζει θεία ενέργεια. Γι΄αυτό έχεις δύναμη.

Αγάπη είναι να «απασφαλίσεις» αυτό που λέγεται έρωτας.

Όταν αμφιβάλλεις, ανοίγεις μία γούβα και πέφτεις μέσα. Οφείλεις ο ίδιος να βγεις ως το χείλος, εκεί που σε περιμένει η θεία Χάρις. Αν κάποιος πέσει μαζί σου για να σε βγάλει, δεν το κάνει για να σε σώσει, αλλά από θείο έρωτα, γιατί δεν μπορεί να διαχωριστεί από σένα. Δεν πέφτει από οίκτο που είναι αλαζονεία. Γιατί τότε λες «Θεέ μου εσύ τον άφησες, θα τον σώσω εγώ». Αυτός που βουτάει από αλαζονεία πέφτει πιο βαθειά. Η αλαζονεία είναι διαστροφή της αλήθειας.

Αλαζών είναι ο ανά την χώραν αλώμενος, ο φλύαρος ως προς την αλήθεια. Η αλαζονεία είναι μέγα εμπόδιο στη ροή της ζωής. Ο αλαζών έχει κακοφορμισμένες και κακοφορτισμένες πληροφορίες. Τα λάθος συμπεράσματα οδηγούν σε λανθασμένες πεποιθήσεις. Είναι το ενάντιο στην εξέλιξη διότι το περιεχόμενο της πληροφορίας έχει να κάνει με το «έχω» και όχι με το «είμαι».

Ο ταπεινός έχει δύναμη διότι αξιολογεί το έχω και καταξιώνει το είμαι.

Το καλό δεν εθίζει. Το καλό δεν αποδεικνύεται. Το καλό βιώνεται.

Η αγένεια είναι παιδί της αλαζονείας.

Ο άνθρωπος που ξυπνά δεν είναι αυτός που λαμβάνει υψηλά νοήματα. Είναι αυτός που είναι βέβαιος για την πραγματικότητά του και πιστεύει σε μια ανώτερη ποιότητα ζωής. Διεστραμμένος είναι αυτός που δεν γνωρίζει που πηγαίνει. «Γενεά άπιστη και διεστραμμένη» είναι αυτή που στρέφεται προς πολλές κατευθύνσεις.

Οι Δέκα Εντολές είναι το τι πρέπει να κάνεις. Η Επί του Όρους Ομιλία είναι για το πώς να το κάνεις. Δηλαδή να πας από το εγώ στο «εγώ είμαι».

Αυτοπροστασία είναι η ενεργοποίηση του αγγέλου μέσα μου.

Το πρόβλημα έχει πάντα λύση γιατί η λύση εμπεριέχεται. Όμως την συνειδητοποιείς; Δάσκαλος είναι αυτός που σου λέει να συνειδητοποιήσεις τη λύση που βρήκες

Η επιτυχία ενός Δασκάλου είναι να τον υπερβείς. Να ανοίξεις καινούργιους δρόμους


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου