26 Μαρ 2022

Εγώ και η ιστορία της ανθρωπότητας

 


Η ιστορία της ανθρωπότητας είμαι εγώ. Υπάρχουν αυτές οι τρείς έννοιες: ιστορία, ανθρωπότητα, εγώ. Μπορώ να τις ερμηνεύσω; Με ποιον τρόπο; Ίσως με την αποστασιοποίηση, σαν παρατηρητής.

Η ροή του χρόνου δημιουργεί μια ευθεία η οποία στο άλλο άκρο της έχει το εγώ. Και η ευθεία ονομάζεται ανθρωπότητα. Η σχέση μεταξύ της ιστορίας και της ανθρωπότητας εξαρτάται από το εγώ.

Η μεγάλη επιτυχία είναι ότι φτάσαμε σ΄ ένα σημείο όπου το εγώ αφυπνίστηκε στο εμείς και η ανθρωπότητα δεν είναι μια έννοια αντικειμενική, αλλά το σπίτι μου στο εδώ. Υπάρχει η ανθρωπότητα η οποία, μέσα από την αφύπνιση του εγώ, αφυπνίζεται συνεχώς. Δεν είναι καλύτερη ή χειρότερη, αλλά είναι πιο συνειδητοποιημένη. Δεν μπορεί να αρνηθεί πλέον το εμείς οπότε και τα κριτήριά της είναι συλλογικά, όχι ατομικά.

Ανοίγω τα χέρια μου και αγκαλιάζω τον κόσμο όλον. Αν αυτό δεν γίνει πλήρως κατανοητό, τότε τα κριτήριά μας είναι σα να τρέχουμε πάνω σε κινούμενο έδαφος. Οι εικόνες μπορεί να αλλάζουν, αλλά το σημείο εκκίνησης δεν μετακινείται.

Ελπίδα έχει ο άνθρωπος διότι ανοίγοντας τα χέρια βιώνει τη σκοπιμότητα της ύπαρξής του. Σήμερα, όλη αυτή η τεχνολογία, το βεβαιώνει. Υπάρχει αυτή η τεχνολογία γιατί τη σχεδίασε ο άνθρωπος με ό,τι αυτό εμπεριέχει…Το πώς θα χειριστεί τα δεδομένα του προδιαγράφει το αύριο, με την έννοια της ένταξης, της συμπλήρωσης και πάνω απ΄όλα της αφύπνισής του.

Όταν ξέρεις ότι υπάρχει ο νόμος της βαρύτητας και της άνωσης και τους έχεις μελετήσει σωστά, καταλαβαίνεις την αναγκαιότητα και των δύο ταυτόχρονα. Γιατί αυτές είναι οι συνθήκες του επιπέδου.

Το όραμα του ανθρώπου αλλάζει γιατί τα όνειρά του βασίζονται στην εξέλιξή του. Όταν οραματίζεται το μαζί, το ΣΥΝ, τότε με μαθηματική ακρίβεια εντάσσεται στη δημιουργία, γιατί έχει καλή σκοπιμότητα.

Όταν εγκλωβίζεται στο άηχο και στο άφωτο δεν μπορεί να κρίνει, δεν μπορεί να προβλέψει, να διδάξει, να οδηγηθεί σε συμπεράσματα. Η μόνη ελπίδα είναι να ανοίξει την πόρτα στο φως. Αυτό δεν το κάνει μόνος του, γιατί μόνος του είναι εγκλωβισμένος. Το κάνει αναγνωρίζοντας ότι δεν είναι μόνος, ότι ως κύτταρο ανήκει στο σώμα της ιδέας Άνθρωπος.

Ο καθένας έχει το ταλέντο του, ώστε να συνεισφέρει στην ομαλή λειτουργία της ύπαρξης που λέγεται άνθρωπος.

Κάθε μέρα που ανακαλύπτουμε ότι είμαστε καλύτεροι από αυτό που ήμασταν πριν, οδηγεί στο μέλλον…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου