11 Ιουν 2013

Ποιά είναι η προτεραιότητά σας κάθε μέρα;



   Δεν έχετε εμπιστοσύνη στην αγάπη σας. Δεν αγαπάτε τον εαυτό σας γι αυτό ζητάτε από τους άλλους να σας αγαπούν. 

   Αν αγαπάς δε σε ενδιαφέρει αν σε αγαπούν. 

   Τα κέντρα της αγάπης ενεργοποιούνται με την προσωπική ανάλωση.

   Η ευθιξία είναι εσωτερική: να περιμένεις να κάνουν οι άλλοι χωρίς να κάνεις εσύ. Αν κάνεις εσύ, έχουν κάνει όλοι. Ευθιξία είναι να σου λένε ότι κάνεις λάθος και αντί να διορθώνεσαι να θίγεσαι. Ευθιξία είναι να θέλεις να σε αναγνωρίσουν και να θυμώνεις όταν δεν το κάνουν.

   Όλα τα πράγματα έχουν βαθύτερες ρίζες. Μετράμε τα πράγματα όχι σύμφωνα με τα ελαττώματά μας προσπαθώντας να βρούμε μια πατέντα για να τα ελέγχουμε, αλλά με τα προτερήματά μας. Δε μετράω με τα "δεν", πχ. δεν έχω απαίτηση αλλά με τα "είμαι". Κι όλα αυτά για να είμαι ελεύθερος. Με τα παράπονα νιώθω ότι μου χρωστάνε και ασχολούμαι με το πως θα με ξεχρεώσουν. Άρα κάτι μέσα μου δεν έχει αφυπνιστεί: η παροχή, η ευγνωμοσύνη και η αγάπη αντί για την τριάδα απαίτηση, παράπονο, ευθιξία. Όποτε μπαίνετε σε αυτόν τον τρόπο σκέψης είστε διαλυμένοι και δεν κάνετε ούτε μία σωστή σκέψη. Ο ανταγωνισμός σας διαιρεί.
   Δεν είμαι εδώ για να μετράω την ταπεινότητα του λάθους, του χάους αλλά την ταπεινότητα όταν κάνετε κάτι. Πόσα πράγματα έχουν διαφύγει από την οθόνη σας που θα μπορούσαν να με έχουν εμπνεύσει να σας δώσω πράγματα που θα σας δονούσαν και θα έκαναν τις στιγμές σας ζωές.
Ο Θεός σας έστειλε έναν άξονα από όπου κρατιέστε και δε σας πειράζει τίποτε και εσείς δεν επικεντρώνεστε σε αυτό αλλά σας τραβούν πράγματα ασήμαντα.

Ποια είναι η προτεραιότητά σας κάθε ημέρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου