22 Μαΐ 2013

Η ζωή σου είναι στα χέρια του Θεού...



Η ζωή σου είναι στα χέρια του Θεού…Σου την εμπιστεύτηκε…Τίμησέ τη και ας μη γίνει βορά των χοίρων και των κυνών.

Κράτα αναμμένο το φως που σου παρέχεται συνεχώς και μη σκέφτεσαι τίποτα από αυτά που δεν υπηρετούν το μέγα θαύμα της Ζωής.

Τα λόγια τα πολλά δημιουργούν ασάφειες και αμφιβολίες πρώτα σε σένα και μετά στους άλλους. Πολλά λόγια, πολλή ασάφεια και μεγάλη ανασφάλεια. Ακόμα και στις καλλίτερες στιγμές ρωτούν: «Μήπως είμαι εγώ, Κύριε;..!»



Πίστεψε στην Ζωή!  Άσε έξω από εσένα ό,τι δεν την υπηρετεί.

Η ανάσα του Θεού σε περιβάλλει και κάθε στιγμή σου λέει: «Είμαι εδώ γιατί όπου πας έρχομαι».

Κρατάς την ανάσα Μου στα χέρια σου. Νιώσε την κάθε στιγμή, γιατί είναι η ανάσα Μου. Και η ανάσα Μου έρχεται με το Φως.

Γίνε όπως το ύδωρ λαμπερός, ήρεμος, γεμάτος από την ύπαρξη της θεϊκής ανάσας.

Αφέσου και πες: «Κύριε, ομολογώ και συμμετέχω».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου