3 Φεβ 2013

Όλα στο φως...



Όλα στο φως που διαχέει η Αγάπη…
Η Αγάπη που είναι στην καρδιά και που έχει καταλάβει το νου, γι αυτό υπερβαίνει τη λογική.

Ένα φως, είναι φως, δεν αλλάζει! Μια σκέψη φωτεινή καθαρίζει το χώρο αμέσως σα ρομφαία θεϊκή.

Το ζήσατε αυτό και δεν χρειάζονται εξηγήσεις.

Αφήστε την αλαζονεία που έχετε για τη σχέση σας μαζί Του.

Δε συζητιέται η αγάπη, αλλά γίνεται αντιληπτή από τις εκδηλώσεις της. Μια εκδήλωση είναι σημάδι θεϊκό. 


Μη διεκδικείτε την αγάπη των άλλων, γιατί ό,τι και να πάρετε δε θα είναι αληθινό, το απαιτήσατε με κάποιο τρόπο που είναι μέσα στις εκδηλώσεις ενός ασταθούς εγώ.

Παρέχετε μόνον. Τότε θα λάβετε. Ούτε και αυτό όμως ενδιαφέρει, γιατί η παροχή δεν είναι μέσον για να λάβετε.

Σας έχω υπό τη θεραπευτική Μου ενέργεια.

Να ζητάτε την ίαση του νου, της καρδιάς και του σώματος…

Κάθε φορά που Με καλείτε είμαι έτοιμος, για σας, όχι για να σας μαλώσω αλλά για να σας αγκαλιάσω. Η τιμωρία δεν είναι αγάπη, είναι ξέσπασμα ενός αλαζονικού εγώ που προσπαθεί να είναι ενεργό αλλά εσείς μην του δίνετε το χώρο. Χώρο που έχει την ευλογία Μου, και μην την αποποιείστε.

Αλήθεια είναι: ο Θεός είναι πάντα εγκατεστημένος μέσα σας και με κάθε χτύπο της καρδιάς ακούγεται η κίνηση Ζωής που σας παρέχει. 

Μην πληγώνεστε. Το σχέδιο που υπάρχει για τον καθένα σας είναι ανάλογο με αυτό που ζείτε, μη σπαταλάτε ενέργεια, γιατί τότε γεμάτοι από άσκοπες σκεπτομορφές δεν την αξιοποιείτε αλλά με ευκολία την αποποιείστε.

Ο Θεός μεθ’ υμών. Η αγάπη και η χαρά δώρα Ζωής.

Ο Θεός δεν κατεβαίνει για να σας κάνει το θαύμα που επικαλείσθε. Ο Θεός, στο επίπεδό σας, είστε εσείς αφού εσάς τροφοδοτεί συνέχεια.

Εσείς επικοινωνείτε μαζί Του. Η Δύναμη που προσλαμβάνεται λέγεται θέληση και αυτή η θέληση κάνει το θαύμα.

Ας σταματήσει ο θόρυβος…

Και τότε τα πάντα εμφανίζονται λαμπερά, ήρεμα, γεμάτα από το Λόγο της σιωπής. Τότε μπορείς να συνδεθείς με την ουσία των πραγμάτων και να επικοινωνήσεις,

γιατί τότε αγαπάς…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου